Naam:
Foto’s:
176

Over ons

Welkom!

Leuk dat je onze blog bekijkt! Wij zijn Jörg en Charlotte, twee laatste jaars bouwkunde studenten verzot op bijzondere architectuur en beide dol enthousiast over alles wat innovatief is in de bouwsector. Naast dat technische inzicht zijn er natuurlijk nog andere interessegebieden. Zo zijn we allebei toch redelijk sportief te noemen en een avontuur wordt ook zeker niet uit de weg gegaan.

Over onze reis

En waar kunnen we al deze facetten beter combineren dan in het future-minded Finland! Met zijn uitgestrekte natuur moet hier toch wel wat avontuur te beleven zijn...

De komende 16 weken mogen wij in dit prachtige land gaan werken aan onze 'final thesis', hoe gaaf is dat?! Op the university of applied sciences in Seinäjoki, kortweg SeAMK, hebben we een heuse 'cave' en een enorm enthousiaste docent tot onze beschikking om al onze ideeën in 3D te projecteren.

Naast de final thesis moeten er natuurlijk ook de nodige uitstapjes gedaan worden. Lapland staat al zeker op de planning en verder is die planning nog 'under construction' ;).

Kortom wij gaan ons de komende 16 weken niet hoeven te vervelen! Genoeg schrijf en lees voer dus. We gaan proberen er een wekelijkse blog van te maken die we om en om schrijven.

Hopelijk zien we je snel terug op deze website, wanneer je je aanmeldt voor de mailinglist krijg je meteen bericht wanneer er een nieuw verhaal geplaatst is. Heel handig.

Veel leesplezier!

Groetjes van Jörg en Charlotte

PS. vergeet ook zeker de foto's niet te bekijken onder het tabblad foto's

Bezochte landen

Wij hebben 23 landen (10%) bezocht:

België, Denemarken, Duitsland, Estland, Finland, Frankrijk, Hongarije, Ierland, Italië, Kroatië, Luxemburg, Monaco, Nederland, Oostenrijk, Portugal, Rusland, Slovenië, Spanje, Tsjechië, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten, Zuid-Afrika, Zwitserland.